• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

varava

varava

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

przez International

Badanie przeprowadzone przez International Service Check pokazało, że nie bez znaczenia pozostaje również jakość obsługi, na którą mogą liczyć klienci oraz wygląd danego lokalu.
Przebadane zostały następujące marki: Cafe Club, Cafe Nescafe, Coffee Heaven, Costa Coffee, Empik Cafe, iCoffee, Voyage Cafe, W Biegu Cafe, Spotkanie przy kawie. Zadaniem klienta testowego było odwiedzenie kawiarni oraz złożenie zamówienia składającego się z dowolnie wybranej kawy oraz dodatku (kawałka ciasta, kanapki itp.). Bez wątpienia podstawowym atutem każdej kawiarni jest smaczna kawa i świeże pieczywo. Ale czy to wystarczy, żeby zdobyć grono stałych klientów.
W badaniu wzięły udział osoby, które mają w zwyczaju i lubią przebywać w kawiarniach przynajmniej od czasu do czasu. Większość sieci właśnie tak określa swoją grupę docelową. Najliczniej reprezentowaną grupą wiekową, która wzięła udział w badaniu, były osoby w wieku 25-35 lat - 66 proc., następnie 46-55 lat - 16 proc., osoby do 25 roku życia - 12 proc. oraz 36-45 lat - 6 proc. Panie stanowiły 72 proc. ogółu klientów testowych, panowie 28 proc.

20 stycznia 2010   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Varava | Blogi